10. toukokuuta 2012

Voihan kökkö!

Mulla on bloggausinto ollut vähän hukassa viime aikoina mutta nyt joutuu pakostakin pitämään vähän taukoa. Mun kamera sanoi eilen ping eikä lähtenyt enää käyntiin. Just olisin kuvannut ompelemani kevättakin itselle ja muitakin ompeluksia on viittä vaille valmiina. Ihan yhtäkkiä kamera ei vaan lähtenyt suostunut käynnistymään, eikä edes akun vaihtaminen varmasti täyteen auttanut. Aiemmin toimi ihan normaalisti. Saa nähdä saako rakas mieheni korjattua sen vai joudunko kameraostoksille. Mieheni on kyllä aika taitava korjaamaan juttuja joten toivottavasti saan kamerani pian toimivana takaisin....
Mietin kyllä että pitiskö mun ostaa joku halpa hätävarakamera ensiavuksi. Jos vaikka sen kameran korjaamiseen meneekin pitempi aika vaikka varaosia odotellessa. Olisko teillä ehdotuksia? Saa siis ehdotella hyvää ja halpaa (onko sellaista.... :-D) kameraa tuonne kommentteihin. :-)

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ehkä mä turvaudun kohta tuohon kännykkään. Sillä vaan saa niin kökköjä kuvia ja on jotenki hankala otaa niitä. Seliseli.... Onkohan mulla ees piuhaa että sais kuvat koneelle... Hmmm...

      Poista
  2. Voi että osas olla typerä kamera kun sano ittensä irti...

    VastaaPoista

Ihanaa jos jaksat kommentoida! :-)